Gränslöst Möjligt!

Inbjudan till temadag med Gränslöst Möjligt 18 november 2017

Inbjudan vänder sig till dig som är intresserad av att hitta din egen superkraft och att testa och utmana dina fördomar. Som är intresserad av frågor som tillgänglighet, normer och förhållningssätt. Dagen består av workshops och föreläsningar som syftar till att väcka tankar och skapa nyfikenhet kring dessa frågor.

Dagens föreläsare är Lovisa Silfverberg som pratar om normkritik och vad det egentligen är och kan vara i praktiken och Mirre Sennehed som pratar om Min superkraft kallas ADHD och handlar om attityder och förhållningssätt kring diagnosen ADHD. Workshopen heter ”Ett steg fram” och kommer att följas av diskussion.

Tid: 09.30-15.00 Plats: Folkets hus i Trollhättan

Dagen är kostnadsfri och lunch och fika ingår. Reseersättning utgår ej från ABF

Anmälan senast 10 november: till Anna Därnemyr på anna.darnemyr@abf.se eller 0735-931845 Uppge namn, e-post och mobilnummer i anmälan. Meddela oss om du har behöv av tolk, hörslinga eller specialkost eller om det är något annat som vi behöver känna till. Vänligen notera att anmälan är bindande.

Varmt välkommen!